Jump to content

Floki

RP FM Team
  • Content count

    15
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

10 Good
  1. Mēneša labākais lomu spēles veidotājs: @redhub @ecy (characteru pilnveidošanas topiks) Mēneša uzlecošā zvaigzne: @wolfeens, turpini iesākto un pilnveido savu roleplay.
  2. *plakāti pa visu Los Santos*

    test))
  3. >Logotipam ir jābūt tādam, ka jebkurš kas to ierauga saprot par ko iet runa, nevis tādam, ka servera vadībai ir jāpaskaidro citiem kas tieši ir attēlots tajā. kādu suņa sūdu tu tagad te runā? Lielāko daļu procentu logo tipu mūsdienās nav pilnīgi parādīta darbības sfēra. Šajā nozarē arī neietekmēs logo, cik daudz spēlētāji spēlēs šeit. Es saprotu, ka tu esi kaut kāds cilvēks, kas strādā par dizaineri un gribas parādīties, cik esi gudrs savā arodā, bet tagad nesāc runāt pilnīgas glupības par ko tev nav vispār nekādas nojausmas. Pārejie ieteikumi ir cool.
  4. Es atvainojos par OOC, bet vismaz tos pasākums kaut cik rpiskus taisiet, pēc tā arī cilvēki lasīsies uz tejieni un redzēs, kas ir kvalitatīvs roleplay. Nav māksla samapot random sūdus neloģiska maršrutā, kas ir iekļauts viss lielākajos Los Santos satiksmes vietās. Man nebija tiesības un pat neviens nepaprasija tās, kad braucu ar nascar mašīnu. Ar tiem pasākumiem visu siki detalizēti taisat ar roleplay. Ejat kopā satiekaties domē, analizējiet labākos maršrutus, tad rpiski liekat visu virsū, ierobežojat satiksmi, tam nevajag daudz cilvēkus online, bet parādot šo roleplay pēc tam visiem, Jūs parādat, ka esat advancētāks roleplay serveris. Taisiet kaut konkursus, kurš šo visu taisīs. Jā, varbūt naudas plūsma iekļus no gaisa, bet roleplay būs baudāms un vismaz jēga no tā būs. Ejat atpakaļ uz Basic Roleplay, neizdevies marketings no Jūsu puses, šis ir roleplay serveris nevis Crash and Derby, mani atbaidija tas events nevis piesaistīja un uzskatiju to par troļošanos sūdu, kur citu neko tāpat nevarēja darīt. Ja jūs sevi tā reprezentēsiet, tad jūs nevarat čikstēt, ka serveri nerpo cilvēki un notiek pilnīgas auzas, ja paši reprezentējat no adminu puses eventu, kurš ir pilnīgs cancer. For example izveidojat pilsētas dzīvē topiku 'Maratons' un tur liekat bildes, kā visu plānojat un tā tālāk, redzēsiet, pašiem viss liksies kvalitatīvāk un lielāks prieks būs par projektu. Izdomājat papildus balvas, kas tiešam liek pilsetas dzīve passīvo roleplay, kur viņi trennējas tam un tā tālāk. ))
  5. Sūdziba (Tehy Vilis)

    offtopic, bet TEHY_Vilis ir leģenda, 2012 gads and still cripping))
  6. Faction Management Team

    Galīgi nē. Veiksmīgs marketings arī var būt trīs vardu kombinācijā, lai gribētu uzzvanīt. To nevar ierobežot, pat mūsdienās daudzi piedurās un izmanto slengu reklāmās, lai piesaistītu noteiktu auditoriju.
  7. Pirmkārt, šādai spēlētāju bāzei LSAK ir principā pilnīgi nevajadzīgs.
  8. Nelegālo organizāciju RolePlay Pamācības autors - M I S K A SATURS 1. BANDU ROLEPLAY PĀRSKATS 2. MAFIJU ROLEPLAY PĀRSKATS 1. BANDU ROLEPLAY PĀRSKATS Ievads Nelegālo organizāciju RolePlay...hmm..-tas izklausās ļoti aizraujoši, ne tā? Tomēr, nepareizi attēlojot to, Jūs tikai un vienīgi izbojāsiet RolePlay gan sev, gan citiem, iedragājot pašas organizācijas potenciālu gan no In Character skatījuma, gan no Out Of Character perspektīva. Katram no mums var būt savs priekšstats par to, kas tad īsti ir nelegālo organizāciju RolePlay, bet šajā pamācībā es Jums izklāstīšu savu skatījumu uz šo RolePlay tipu. Ar šo RolePlay esmu saskāries vairākos ārzemju RolePlay serveros, sākot no 2010.gada un vēlos šai kopienai dot savu ieskatu šajā salīdzinoši sarežģītajā RolePlay novirzienā, kurš, manuprāt, pašlaik serverī ļoti jo ļoti klibo. Savā pamācībā es arī iekļaušu dažas bildes, kuras ir uzņemtas no brīžīem, kad es vēl aktīvi RolePlay'oju (pirms ~ 3 gadiem), lai padarītu šo pamācību nedaudz interesantāku. 1.1. Katra jaunpienācēja RolePlay uztvere, kā tas izskatās no malas. ir ļoti labi saprotams, ka jaunpienācējiem ir salīdzinoši grūti izskaidrot RolePlay pamata būtību. Kaut vai, ja šis jaunpienācējs ir izpratis šo ideju, viņš joprojām nav spējīgs to attēlot mazās pieredzes dēļ. Pieredzi mēs katrs varam tikai iegūt mēģinot līdz visbeidzot mums tas sanāk. Diemžēl ir jaatzīst, ka lielākā daļa latviešu RolePlay'eru uzskata, ka nelegālais RolePlay ir saistīts ar vardarbību, bet tas ir pilnīgi aplams uzskats un visnotaļ, garlaicīgi. Šo uzskatu viņi visticamāk ir guvuši no samākslotām filmām, kuras nevienā no gadījumiem neattēlo skarbo bandu dzīvi - aiz visas šīs ielu dzīves ir daudz kas vairāk. Šādu uzskatu var pat gūt no seriāla kā GangLand, kurš tikai parāda DAĻU no skarbās dzīves, bet tur nekad netiek minēti iemesli, kādēļ tieši viņi tika iesaistīti šādā dzīves stilā. Proti, jaunpienācēji, veidojot pirmo reizi RolePlay (saistītu ar nelegālo novirzienu), NEKAD, es atkārtoju NEKAD neaizdomājās par to, kas ir un būs viņa tēls...proti, tiek izdomāts pavisam nejaušs tēla vārds, uzvārds (piemēram, Jānis_Bishops), kas vienkārši...-loģika šajā tēla segvārdā ir nulle. Šo principu, manuprāt, pašlaik var atzīmēt vismaz uz 30% no servera esošajiem spēlētājiem. Es ļoti vēlētos minēt to, ka daudzi RolePlayisti aizmirst par to, ka viņi pārsvarā atsēž serverī laiku, nevis RolePlay'o tikai un vienīgi tādēļ, ka viņu tēli salīdzinoši maz balsta savu RolePlay uz viņu pagātni...-jo viņiem tāda burtiski nav. RolePlay aktivitātes ir jābalsta uz notikumiem, kas ietekmē Jūsu tēla tā brīža raksturīgās darbības..-JŪS NEVARAT no gaisa izraut pēkšņas darbības, piemēram, sākās kārtējā apšaude...kas, visticamāk, ir balstīta Jūsu OOC dusmu dēļ, kas pavisam nav vajadzīgs. Apkopojums: Atcerieties to, ka Jūsu darbībām ir jābūt balstītām uz In Character notikumiem un izņemot šaudīšanos ir daudzas citas aktivitātes, kuras ir raksturīgas bandām. Es nespēju saprast un iedomāties, kādēļ notiek dienu dienā entās apšaudes un slepkavības, jo beigu beigās, ja Jūs zaudētu labu draugu realitātē, kā Jūs to pārdzīvotu?...Tā ir RolePlay ideja, un, ja Jūs neesat spējīgi RolePlay'ot emocijas, pārdzīvojumus, RolePlay galvenā odziņa vairs nepastāv. 1.2. RolePlay tēlu idejas, kas padara bandu RolePlay unikālu. Jo detalizētāk Jūs iegrimsiet sava tēla izstrādē, jo labāks un interesantāks tas būs. Un nē...tas nav tikai vecums, raksturīgais izskats (ko viņš valkā) vai viņa īpašības...Ir DAUDZ vairāk specifisku iespēju kā padarīt savu tēlu UNIKĀLU, kas pozitīvi ietekmētu RolePlay atmosfēru gan sev, gan citiem! Esmu RolePlay'ojis savā pagātnē vairākus tipa cilvēkus bandu ikdienas dzīvē, bet es Jums pateikšu uzreiz vienu, kas ir...burtiski, obligāti jāievēro, citādāk tēla RolePlay izaugsme NEBŪS. Proti, ja vēlaties interesantu RolePlay tieši bandu apvidū, Jums ir JĀSĀK RolePlay'ot arpusaudzi. Jūs nevarat bandu RolePlay'ā ielekt ar 20 gadīgu indivīdu. Jautāsiet, kādēļ? BALSTĪTS UZ REĀLIEM DZĪVES FAKTIEM Vidējais vecums, kad bandas pārstāvis nomirst ir apmēram 21 gadu vecs; Neviena banda NEKAD neuzņem savā 'paspārnē' jaunus pārstāvjus, kuri ir vecāki par 16 gadiem. Kādēļ? Uzticības dēļ, bandas dzīvē viss balstās uz UZTICĪBU; Izņēmumi, Bandā uzņem jaunpienācējus, ja indivīds ir saikne ar kādu no atbildīgajiem rajonā, proti, radinieks vai ģimenes loceklis. RolePlay idejas tēliem, kuras esmu minējis zemāk. Šādas idejas var izmantot saviem tēliem kā pamatu, kas pastāvētu kā 'bāze' Jūsu tēlam un būtu atbildīga par tēla raksturīgo raksturu. RolePlay tēla izveides idejas, kuras varat izmantot savam tēlam, Pusaudzis vecumā no 11 līdz 13, dzīvo kādā no rajona mājām ar saviem vecākiem (NPC RolePlay tips, proti, RolePlay, ka viņam ir vecāki, bet viņus nevarēsiet sastapt, jo viņš tos RolePlay NPC tipā..jo taču nevaram atrast tik daudz cilvēkus, lai RolePlay'otu katru detaļu, ne tā?); Pusaudzis vecumā no 10 līdz 14, mazais brālis savai māsai, kurai ir apmēram sešpadsmit gadu un uzturās jau esošajā rajonā ilgāk nekā mazais brālis; Meitene vecumā no 13 līdz 16, uzturās rajonā un ir ļoti maza saskarsme ar bandas locekļiem, pati neizprot viņu dzīvesstilu, bet ir nedaudz tajā iejaukta jo ik pa laikam uzturās ar citiem pārstāvjiem; Puisis tīņu vecumā, no 14 līdz 16, dzīvo tikai ar vienu vecāku (NPC RolePlay, ja vajadzīgs), piemēram, tēvu, kurš nav īpaši izpalīdzīgs un pašam puisim ir bail no sava tēva, tādējādi viņš vairāk uzturās ar rajona bandas locekļiem. Tēva attieksme pret dēlu morāli ir ietekmējusi puiša raksturu un spēju socializēties, šāds tipa tēls būtu raksturīga kautrība. 1.3. Augstākstāvošo bandu locekļu uzdevums (arī no RolePlay puses). Lielākā daļā no esošajām situācijām, kurās atrodās bandas realitātē, viņu galvenā problēma ir izdzīvošana - šie cilvēki NAV ļoti izglītoti (izglītības ziņā), protams, ir daži izņēmumi, bet tas nenozīmē, ka viņi nav spējīgi atrast sev darbu. Daudzi bandu augstāmstāvošie piekopj auto-mehaniķa darbu, kas ir diezgan raksturīgs un viens no izejas plāniem, lai sev vispār sagrabinātu naudu. Ja bandām ir pieeja kontrobandai, viņi centīsies to pārdot. Augstākstāvošu bandu locekļu uzdevums no RolePlay puses ir būt kā 'tēviem'. Viņi ir tie, kas nosaka rajona likumus un tie, kas ir augstāki par jebkuru citu esošajā rajonā. Viņu uzdevums ir veidot RolePlay aktivitātes citiem RolePlay dalībniekiem, bet tas nenozīmē, ka citiem būtu jāgaida uz viņu. Ir vēlams, lai katrs indivīds vienmēr veidotu RolePlay ne tikai ar citiem, bet gan arī ap sevi. 1.4. Galvenie bandu RolePlay priekšnosacījumi, kas ir jāievēro un jāizprot. Bandas nekad neuzplaukst uzreiz - viņu attīstība ir salīdzinoši lēna un parasti katra banda sāk ar labi ja dažām naudas vienībām savā kabatā; Personas, kuras uzturās bandu rajonos vienmēr ir un būs problēma ar naudu - viņi pārsvarā strādā vietās ar ļoti zemu attalgojumu un stāžu; Bandu pārstāvji nekad nav bijuši bagāti, viņiem vienmēr ir bijušas problēmas ar naudu un viņi visnotaļ nebraukā apkārt ar pārķilētiem transportlīdzekļiem; Bandu pārstāvji nekad necenšās izlekt citu acīs, it īpaši policijas acīs - citādāk ar sekām būs jāsamierinās; Bandu pārstāvji nekad nepacels ieroci pret citu, ja no tā nav jēga - izņēmums, pašaizsardzība vai iebiedēšana, lai panāktu savu (piemēram, aplaupīšanas mēģinājums); Bandu RolePlay nesaistās tikai ar zādzībām, slepkavībām - bandu RolePlay pamatā ir ģimenes struktūra, proti, rajonā, kurā tu dzīvo arī uzturās pretēja dzimuma pārstāvji, kas padara RolePlay atmosfēru daudz interesantāku un ļauj veidot RolePlay scenārijus, kas pēc laika var, iespējams, pārtapt attiecībās ar otru pusīti vai naida pilnu ikdienas strīdu; Bandu RolePlay nav jāuztver kā - mēs esam stiprākie, mēs visus nošausim, mums nav bailes!....To var uzskatīt par NON-RP, DM, PG; Bandu RolePlay ikdienā svarīgi ir attēlot grūto dzīvi kurā tu esi iepīts un kā tā ietekmē tevi, bandu RolePlay ikdienā nav nekāda sakara ar apšaudēm (lūdzu, iesaku paskatīties dokumentālās filmas par bandām ASV, viss nav tik krāšņi kā tas varētu izskatīties uz papīra vai kādā samākslotā filmā). 1.5. RolePlay aktivitātes, proti, Hood RP, kas rosina frakcijas aktivitāti un virza RP uz priekšu vispārēji. Lai frakcija parādītu sevi no pozitīvās puses, nevajag censties izlekt citu frakciju priekšā ar dumjiem izgājieniem kā apšaudes vai strīda uzsākšana. ''Hood'' RP ir viens no galvenajiem aspektiem, kurš padara visas frakcijas padarīšanu ļoti interesantu. Idejas un veidi, kā Jūs tam pieejat var būt vairāki, tādēļ nebaidieties parādīt savas īstās RolePlay prasmes un metieties ar savām idejām iekšā! Nopērc petardes, uzstādi tās un laidies lapās! Dažas RolePlay aktivitātes, kurām ir gan pozitīvas, gan negatīvas sekas. Dodies uz veikalu un nopērc sev jaunas drēbēs. Iztīri savu māju, dīvainu u.t.t. Suņu cīņas. Apzodz kādu. Nozodz kādu automašīnas detaļu. Uz priekšu apzīmē visurieni; protams atceries ielikt reālismu savā roleplay/emocijas. Uzspēlē basketbolu. Izved savu suni pastaigā. Iedzer aliņu. ROLEPLAY EMOCIJAS/SAJŪTAS! Nozodz kādu autiņu/motociklu. Nozodz BMX(s), nokrāso to etc. Veido sava paša liriku un spļauj to ārā. Pārdot CD's(videospēles, filmas u.t.t) Nomazgā savu autiņu. Uzrīko BBQ ballīti. Mājas ballītes!/ Bloka ballītes. Ielauzies kādā mājā. Ielu sacīkstes. Lieto narkotikas (to sekas, atsauce tiks pievienota). Sarīko hoodfight. Vizinies ar mašīnu ar pāris draugiem. 1.6. Pakāpju sistēma (raksturīga Latino / Hispanic izcelsmes frakcijām). Rangi izkārtoti dilstošā sistēmā; Shot Caller - Ir pats galvenais, vadošais rangs visā rajonā. Viņš ir atbildīgs par zemāku rangu paveikto darbu un pieskatīt viņu veikto darbu. Shot Caller būs arī viens no tiem, kas uzlūkos jaunus biedrus. Shot Caller ir viens no tiem pirmajiem, kurš izdod pavēles zemākiem rangiem. Street Boss - Ir kā otrā roka Shot Caller. Viņš spēj, var un viņam ir dota atļauja vadīt pārējos zem savas vadības pat tad, ja Shot Caller ir uz vietas. Street Boss ir arī kā aizvietotājs Shot Caller. Street Boss uzklausa Shot Caller pavēles un izpilda tās. Enforcer - Ir arī viens no augstākajiem rangiem rajonā. Spēj izteikt pavēles zemākiem rangiem. Original Gangster [O.G] - Ir nedaudz zemāks rangs par Enforcer, bet iespējas paliek tādas pašas. Vienīgā atšķirība starp šiem diviem rangiem [Enforcer // O.G] ir tā, ka O.G rangs ir tiem, kuri nav bijuši tik ilgu laiku pašā grupējumā. Proti, ja persona ir bijusi ilgāku laiku grupējumā nekā O.G un izpelnījies lielāku uzticību nekā O.G, viņš var vai arī jau ir rangā Enfocer. Brown Pride Locos || Brown Pride Locas - Ir jau uzticams biedrs bandas lokā. Tiny Gangster - Ir oficiāls bandas biedrs, bet vēl nav ieguvis tik daudz cieņas, respektu un uzticību kā BPLocos || BPLocas rangs. Šis rangs spēj kontrolēt citus rangus kā Insider / Outsider, bet tikai tādos gadījumos, kur augstākie rangi ir viņam devuši pavēli. Proti, viņš pieskata viņu, lai viņš paveiktu savu uzdevumu korekti un apmāca rangus kā Insider / Outsider par un ap rajona likumiem un ielas likumiem. Insider - Ir guvis nedaudz cieņu no rajona apkārtējiem, bet nav oficiāls biedrs. Šim rangam var tikt izsniegta piederība kā krelles. Proti, krelles ir kā pirmais solis uz oficiālā statusa iegūšanu bandā. Šis rangs nav nekas augsts pašā rajonā un pats nespēj īpaši daudz darīt. Vienīgais, ko viņš spēj darīt uz savu ir veikt noteiktās pavēles no citiem rangiem. Outsider - Ir jaunpienācējs // jauniņais rajonā. Pret viņu īpaši liela cieņa netiek izrādīta vai iegaumēšana. Pret viņu, iespējams, var attiekties kā pret salašņu, skatoties uz viņa paveikto darbību. Proti, ja šī persona nespēj attiekties adekvāti pret augstāk ievērotām personām rajonā, viņu var vienkārši brutāli piekaut, jeb šajā gadījumā saņemt sodu par savu nodarīto. 1.7. Paspārnes sistēma (uzlabo Hood RolePlay iespējas). ''Paspārnes'' sistēma; Pašā grupējumā var būt paspārnes sistēma. Jautāsiet, kas tas tāds ir? Šī sistēma ir paredzēta, lai rangi, kuri ir zemāki par Shot Caller un Street Boss [izņēmumos arī Street Boss tajā visā ir iesaistīts] zem savas paspārnes pieņem divus līdz četrus biedrus. Paspārnes vadītājs apmāca viņus, dod viņiem darbus u.tml. Proti, ja Shot Caller ir izdalījis jau kārtējo narkotikas maisiņu piegādi, viņš tos izdalīs šo paspārņu vadītājiem. Tālāk, šie paspārņu vadītāji izdalīs narkotiku daudzumu katram paspārnes biedram. Šo biedru uzdevums ir iekasēt par narkotikām naudu un izdot to atpakaļ paspārnes vadītājam. Paspārnes vadītājs tālāk nodod naudu Shot Caller vai Street Boss. Lai Jums nebūtu jālasa viss garais penteris, es esmu sarakstījis vieglāk saprotamāku aprakstu; Biedru skaits paspārnē; Mazākais divi, augstākais četri. Paspārnes uzdevums biedriem; Pārdot narkotikas u.tm.l > Iegūt naudu > Nodot naudu paspārnes vadītājam Paspārnes uzdevums vadītājam; Iekasēt visu naudu no paspārnes biedriem > Nodot naudu Shot Caller / Street Boss Viens no mērķiem, kas tiek vērsts ar šo sistēmu ir palielināt RolePlay'u nevis tikai rajonā, bet gan citās atrašanās vietās. Šī tipa RolePlay aktivitāte dos Jums izcilu iespēju RolePlay'ot emocijas ar zemākiem rangiem, iejusties savā RolePlay tēlā un runāt par jebkādām aktualitātēm, pārdodot vai veicot noteikto darbu. Common Sense Viegli un saprotami - vai nu In Character, vai pat OOC strīdus par to, kāds kuram ir rangs un ko viņš spēj padarīt otram ir nenozīmīgs. Frakcija balstās uz ģimenes būtības. Proti, if you *uck up, you get *ucked up, simple as that. Idejas pamats ir balstīts uz cieņu un atbildību. Jūs esat atbildīgs par savu padarīto, nevis par kāda citu. Rangi šajā gadījumā tikai dod tādu prioritāti, ka viņi būs tie, kas apmāca vai nu jauniņos, vai arī organizētās situācijas dos gala vārdu, vai arī dos vārdu pār citiem. Domājiet līdzi ar galvu un neizleciet ar savu neattapību gan IC, gan OOC. 1.8. Kļūšana par bandas pārstāvi. Kļūšana par ''savējo'' visnotaļ nav viegla - šeit spēlē gan In Character, gan Out Of Character faktori. Faktori (varam arī uzskatīt par priekšnosacījumiem) var būt dažādi. Šos priekšnosācijumus arī var ietekmēt bandas (frakcijas) In Character un Out Of Character nostāja pret role play. Out Of Character faktori, kuri izcels tavas role play prasmes citu vidū: Tēls - viņš ir unikāls ar savu raksturu, attieksmi, izskatu. Intereses, hobiji, komunikācijas veids atšķir tevi citu vidū. Tavs tēls tiek attēlots pietiekami detalizēti role play veidā, kas neapšaubāmi ļauj spriest par tavu tēlu arī no In Character skatapunkta. Tēlam jābūt ar savu odziņu, kas pavērš jaunas role play iespējas biedru vidū, ar kuriem tiek veidots role play. Piezīme - vienmēr balstiet sava tēla emocijas uz pamatotiet motīviem, kuri nav uz sitienu izdomāti un ir galvenais iemesls, kādēļ tēls uzvedās attiecīgi situācijai, Lomu spēle - svarīgs Out Of Character faktors, bez kura nav iespējams attēlot savu tēlu līdz pēdējam. Proti, detalizēta role play attēlošana ir svarīga, lai panāktu vēlamo vizualizāciju savam tēlam. Kā to saprast? Pavisam vienkārši, jo detalizētāk raksturosiet savas darbības, emocijas, jo vieglāk citiem būs sekot jūsu role play un iesaistīties tajā. Out Of Character faktori, kuri sekmēs kļūšanu par bandas biedru: Tēla vecumam jābūt (10-13]. Kādēļ? Jo pamatā ir pieredzes gūšana - tas ir pašsaprotami, ka pieredzi, kura ietekmē indivīda raksturu, attieksmi un skatu uz pasauli tiek gūta tīņa vecumā (proti, tīņiem var skalot smadzenes un iestāstīt, kas ir pareizi un kas nav). Tas arī dod iespēju tēlu spēli virzīt uz dažādiem notikumiem. Gūtā pieredze tēlu spēles tēlam ir lielisks veids, kas ļauj izstrādāt savu tēlu - tēlu, kurš ir unikāls ar savu gūto pieredzi, kas var tikt atspoguļota ar emocijām, raksturu, attieksmi. Iesaistīšanās tēlu spēles aktivitātēs - ir svarīgi veidot tēlu spēli VIENMĒR un visur. Pat ja neviens nav apkārt, tēlu spēli var veidot pats un iemūžināt to ar ekrānšāviņiem. Tēlu spēlei jābūt vienmēr - tas bieži ļauj realizēt pavisam iepriekš neiedomātas idejas. Citi nosacījumi: Iztikt bez liekām OOC diskusijām. Tas patiešām nav vajadzīgs! Šis ir tēlu spēles serveris, tādēļ OOC saraksti izmantojiet tikai un vienīgi gadījumos, kad tas patiešām ir nepieciešāms. Iztiksim bez citu tēlu spēles pieredzes bojāšanas. Tipiskais bandu tipiņš, kuram patīk nogalināt ir garlaicīgi un neoriģināli. Bandu dzīvē ir daudz vairāk par vienu vienīgu šaudīšanos un laupīšanu. Visa tēlu spēle tiek bojāta tieši šādu indivīdu dēļ, tādēļ neesi viens no tiem un centies savu tēlu atspoguļot ar emocijām, kuras balstītas uz reāliem iepriekš piedzīvotiem notikumiem...tas taču ir daudz interesantāk, ne tā? Tikai tāpēc, ka parstāvi bandu, nenozīmē, ka tev nemitīgi ir jāiekuļās problēmās. Kašķa meklēšana ar policiju ir viena vienīga provokācija. Bandu pārstāvjiem reti kad līdzās ir letāli ieroči (pistoles, automāti u.tml.). Aizmirstiet par to uz visiem laikiem! Šis ir 21.gadsimts un letālu ieroču pielietojums ikdienā no bandu puses bija tikai aktuāls 20.gadsimta beigās! 2. MAFIJU ROLEPLAY PĀRSKATS Ievads Kāda gan ir galvenā atšķirība starp mafijām un bandām? Atšķirība ir vairākas un daudzas no tām ir visnotaļ ievērojamas, bet kādas tās ir? Tas ir minēts zemāk. 2.1. Kā uztvert mafiju Role Play. Galvenā atšķirība starp šiem diviem nelegālo organizāciju novirzieniem - bandām raksturīgi izcelties sabiedrības vidū un radīt skandālu, kā arī, veikt aktivitātes, kas var radikāli ietekmēt indivīda nākotni. Mafijām raksturīgi iekļauties sabiedrības vidū, neļaut tikt atklātiem un veikt aktivitātes, kas reti kad varētu novest pie radikālām izmaiņām nākotnē. Mafiju vidū raksturīgi ir iekļauties sabiedrībā. Ja salīdzinātu mafijas pārstāvi ar ikdienišķu cilvēku, atšķirību nevarētu saskatīt. Proti, mafijas pārstāvjiem ir un būs raksturīgi uzvesties sabiedrībā kā miermīlīgam pilsonim - viņi neizceļās ar apģērbu, raksturu un attieksmi. Tikai tādēļ, ka kāds no viņiem varētu braukt ar luksusa auto nenozīmē, ka viņš uzreiz ir mafijas pārstāvis..-viņi tik pat labi var izmantot pavisam prastu transportlīdzekli, jo viņu galvenā prioritāte ir palikt vairāk vai mazāk anonīmiem citu cilvēku acīs jeb iekļauties sabiedrības ikdienas rutīnā. Ir vērts minēt, ka mafiju pārstāvjiem (cilvēkiem kā pašiem) ir raksturīgi būt ļoti nosvērtiem, erudītiem, komunikabliem, miermīlīgiem (var būt pretēja atkarībā no situācijas un apkārtējas vides), tāldomājošiem un pat mantkārīgiem. Minētās īpašības, protams, ir tikai neliela daļa no tā, kādi ir šo cilvēku motīvi. Tomēr, viens visiem būs kopīgs - viņiem nekad nebūs tieksme izlekt sabiedrības vidū. Kādēļ? Jo tas attiecīgi pakļauj risku tikt atklātiem, kas nākotnē var izvērsties par nepatīkumu iznākumu, piemēram, negaidīts Speciālo Uzdevumu Vienības apmeklējums kādā no jūsu iecerētajām, salīdzinoši diskrētā satikšanās brīdī ar kādu citu cilvēku? 2.2. Role Play aktivitātes, kas raksturīgas. Saraksts ar role play aktivitātēm, kuras raksturīgas. Saviesīgu pasākumu apmeklēšana, Paziņu apmeklējumi viņu darbavietās, Aktualitāšu apspriešana organizācijas lokā diskrētās vietās, Veikala apmeklējums (drēbes, pārtika, sadzīves preces - role play nolūkam), Socializēšanās (ļoti vispārīgi, atkarībā no tēla rakstura - tik pat labi varētu koķetēt ar sievietēm), Savstarpēju līgumu slēgšana (darījumi kā, piemēram, mašīnas iegāde vai vienošanās par biznesa ienākumu un izdevumu dalību), Doties pastaigā un veidot role play, neatkarīgi no tā, vai ir citu indiv'[idu klātbūtne, Nelegālu aktivitāšu aktualizēšana diskrētās vietās. 2.3. Mafiju role play galvenais mērķis. Mērķis mafiju role play var tikt izvirzīts dažādi, bet, manupāt, galvenais ir radīt nelegālu aktivitāšu kopumu, kas ir ļoti diskrēts. Tas rada intrigu un savā ziņā neizpratni par aktualitātēm kā, piemēram, melnā tirgus apgrozījumu, kuru atbildīgās valsts iestādes nav spējīgas atkost, jo pamatā darbojās ļoti inteliģenti parstāvji, kuri ar savu role play tēlu dara visu iespējamo, lai noslēptu jebkādus pierādījumus par to, kas ir bijis paveikts. Pamats veiksmīgam mafijas role play (un jebkuram citam role play) ir neiespringt uz materiālām vērtībām - galvenais ir izbaudīt pašu role play un censties pēc iespējas vairāk attēlot emocijas ar savu tēlu, kas bieži sekmē pat neparedzamu virkni notikumu!
×